Jeg har læst og anmeldt bogen “4 dage på Jamaica” af Katrine Bruun.

Bogen “4 dage på Jamaica” er modtaget til anmeldelse.

Fakta om bogen:
Titel: 4 dage på Jamaica
Forfatter: Katrine Bruun
Udgivelsesdato: 3. november 2021
Forlag: Bruuns books

4 dage på Jamaica er baseret på en sand beretning om mødet med kærligheden. Om den ægte kærlighed, som aldrig dør, aldrig bliver gammel, og altid brænder. Vi følger hovedpersonen Kaya, som er på ferie i Florida for at besøge sin veninde Claire. Her møder hun en mand, der slår benene væk under hende. Den stormende forelskelse ændrer hendes liv, og hun beslutter sig for at følge sit hjerte. Hun sælger alt hvad hun ejer, siger sit job op, og forlader Danmark for at starte et nyt liv i Miami.

4 dage på Jamaica er en anderledes kærlighedshistorie med forviklinger, knuste hjerter, utroskab og den ægte kærlighed, mellem Twin Flames. Men det er også en historie om at miste sig selv og finde sig selv, ved at lære at elske sig selv.For hvordan føles det, når du møder din Twin Flame (tvillingesjæl), og finder ud af at alle veje ville have ført jer sammen før eller senere…

Bogen er skrevet i et let sprog, som gjorde at jeg hurtigt blev fanget af historien. Samtidig er det en ren historie, hvor man følger Kayas oplevelser med kærligheden og ikke en masse side- eller bihistorier. Det gjorde, at det er en bog, som er nem at læse, for der er en rød tråd igennem hele bogen. På trods af skuffelser og knuste hjerter følger man i historien med i Kayas jagt på det store kærlighed, som flere gange tager hende over Atlanterhavet.

I anden del blev jeg lidt bange for at det ville blive alt for hokus pokus med det spirituelle, men sådan var det slet ikke. Det var hverken belærende eller påduttende. Det var “bare” Kayas søgen efter forståelse og nysgerrighed, der ledte hende til det spirituelle. Bogen er en varm og skøn kærlighedsfortælling. Den rammer lige ned i nogle af de tanker og følelser jeg selv har haft i min jagt på kærligheden.

Jeg kan varmt anbefale at læse bogen, som også runder det at miste og genfinde sig selv i de mange hjertesorger.

Du kan finde mine andre boganmeldelser her. Og jeg kan igen love, at der snart kommer endnu en boganmeldelse på bloggen, for jeg har både en voksen- og en børnebog liggende klar herhjemme til juleferiens hygge og afslapning.

Følg mig på Bloglovin’PinterestFacebook og Instagram