Bogen “En stjerne på himlen” er modtaget til anmeldelse.

Fakta om bogen:
Titel: En stjerne på himlen
Forfatter: Cassandra Auora Søndergaard
Udgivelsesdato: 5. juni 2020
Forlag: Books on Demand

Fra bogens bagside læses:

En stjerne på himlen er en autentisk beretning. En gribende historie om svære trauma, efter en opvækst med vold. En beretning som viser hvad der sker med os, når vi bliver udsat for trauma, eller anden ikke styrkende adfærd. Hvorfor vi ubevidst tiltrækker “de forkerte” mennesker ind i vores lov. Forfatteren er healer og har brugt tid på, at finde frem til ting som kan hjælpe os. Det er en spændende og gribende fortælling, som er skrevet på en letlæselig måde, hvor læseren bliver mindet om at hjælpe sig selv, og lære sig selv at kende.
Transformere sine ubeviste sår, så de ikke mere har magt over dem. Så vi kan leve et liv i glæde og mening, og blive dem vi er inderst inde. Du får en hudløs ærlig fortælling om alt fra den dybeste lykke til den største sorg. Mødet med smukke livsbekræftende spirituelle oplevelser, hvor vi bliver vist, hvor meget støtte der er i vores univers, hvis bare vi lytter efter og tager imod.

Min anmeldelse af En stjerne på himlen

Det er en speciel bog! Der er passager, som jeg synes rigtig godt om, mens andre forvirrede mig. Men hele formålet med personlig udvikling forstår jeg godt, og det er noget jeg selv arbejder målrettet med. Jeg arbejder hver eneste dag med at blive en bedre version af mig selv, og det handler om at omsorg og selvforkælelse. For som Cassandra skriver “Vi kan ikke elske andre, hvis ikke vi elsker os selv”

Selvom bogen er anderledes og mere spirituel, end det jeg normalt læser, havde jeg flere aha-oplevelser igennem bogen. I begge mine to forhold har jeg haft større fokus på, at han har haft det godt, og at han har fulgt sine drømme. I alt det har jeg helt glemt mig selv. Derfor har jeg de sidste par år brugt tid og energi på at finde mig selv igen. Derfor er jeg også stadig single, for jeg vil ikke nøjes!

Bogen giver uden tvivl stof til eftertanke. Vi skal finde kernen af os selv, så vi kan få det liv og den kærlighed, vi hver især fortjener. Vi skal lære at elske os selv og turde vise os selv frem uden facade.

Læser du bøger om selvudvikling?

Du kan læse mine andre boganmeldelser her, og jeg kan godt love dig, at flere er på vej. Jeg elsker nemlig at læse bøger, og det er en stor fornøjelse for mig at udvide mit perspektiv og læse anderledes bøger.

Følg mig på Bloglovin’PinterestFacebook og Instagram